Azt kérdezed, hogy milyen időről beszélek?Arról az időről, amikor az egyik pillanatban 2 óra van, és a következő pillanatban már 3 óra. Mindez olyan gyorsan történt … mint egy gombnyomás. Gyakran elfelejtjük, hogy ez megtörténhet, míg meg nem történik, de az egyórányi alvás elvesztése, például az éves nyári időszámítás miatt valóban rémálom lehet. És ez minden éjszakára érvényes, amikor nem tudunk megfelelő időben eljutni az ágyba, vagy amikor rossz álmunk volt és túl korán ébredtünk.

 

Szerezd vissza az egyórányi alvást, amit elvesztettél, mert késő estig dolgoztál. És amikor a főnököd megkérdezi, miért van az asztalodon csukva a laptopod, válaszolhatsz …

  1. A délutáni napsugarak javítják a kognitív funkciókat, a reakcióidőt, a logikus gondolkodást, a hangulatot és még a kreativitást is.

  2. Azok, akik délután alszanak, jobban irányítják az impulzusukat. Ha csak egy másik kávét iszol (a harmadikat aznap), meg fogod érteni.

 

 

  1. A délutáni pihenő frissebbé és koncentráltabbá tesz. Teljesen feltölt a nap hátralevő részére. Kipróbálták!

  2. Számos tanulmány mutatja az alvásvesztés és az autóbalesetek számának, a szívrohamok és a munkahelyi balesetek számának növekedését az óraátállítás után.

0

Your Cart